Workshop 'Slimme marketing in één dag'

Stipe Workshop
Datum zaterdag 2 maart 2024
Locatie Keunstwurk, Leeuwarden
Voor wie Culturele initiatiefnemers
Prijs € 70.00

In één dag leren hoe je een marketingplan maakt? Schuif dan op 2 maart a.s. aan bij de workshop ‘Slimme marketing in één dag’.

Hoe interesseer ik mensen voor mijn culturele activiteit en zorg ik dat mijn zaal vol zit met enthousiast publiek? Dat is dé hamvraag waar Amarins Elzinga antwoord op gaat geven. Amarins is dé creatieve duizendpoot bij De Noorderlingen en neemt je maar al te graag mee in de wereld van marketing.

We trappen de dag af met een interessante dosis theorie. Verrijk je kennis met allerlei tips en tricks over hoe je teksten en beeldtaal kunt optimaliseren voor een marketingcampagne die aansluit op jouw culturele doel. Na de (vegetarische) lunch mag je zelf aan de slag, onder begeleiding van Amarins, zodat je teksten op maat kunt maken en goede beelden kunt bewerken om jouw culturele doel op doordachte wijze de wereld in te brengen. Er is uiteraard ook ruimte om ervaringen uit te wisselen met medestudenten, go with the flow en wie weet komt er wel een interessante gezamenlijke brainstormsessie tot stand.

Aan het einde van deze dag ga je naar huis met veel informatie. We zorgen er ook voor, dat je altijd met je gevorderde plan terug kunt komen voor nog meer advies op maat van Stipe bij het Stipe Adviesloket.

Als je meedoet aan deze cursusdag, is het handig als je je project/uitvoering/expo als uitgangspunt hebt. Je kunt dan alle tips direct toepassen op je eerstvolgende activiteit.

Praktische informatie

Georganiseerd voor Organisatoren, verenigingen en initiatiefnemers van culturele activiteiten
Georganiseerd door Stipe
Datum Zaterdag 2 maart 2024
Tijd 9.30 – 16.00 uur (lunch 12.30 – 13.15)
Plaats Keunstwurk, Leeuwarden
Docente Amarins Elzinga
Prijs 70,- incl. vega lunch