Leren hoe je een marketingplan maakt en hoe storytelling bij kan dragen aan de marketingpositie van jouw organisatie? Schuif dan op woensdag 8 mei en woensdag 22 mei aan bij deze tweedelige workshop ‘Marketing en storytelling: zet jouw organisatie op de kaart!’ gegeven door Amarins Elzinga.
Hoe interesseer ik mensen voor mijn culturele activiteit en zorg ik dat mijn zaal vol zit met enthousiast publiek? Dat is dé hamvraag waar Amarins Elzinga antwoord op gaat geven. Amarins is dé creatieve duizendpoot bij De Noorderlingen en neemt je maar al te graag mee in de wereld van storytelling en marketing in deze tweedelige workshop.
De eerste workshop avond, op woensdag 8 mei, trappen we af met een interessante dosis theorie. Verrijk je kennis met allerlei tips en tricks over hoe je teksten en beeldtaal kunt optimaliseren voor een marketingcampagne die aansluit op jouw culturele doel. Tijdens de tweede workshop avond, op woensdag 22 mei, mag je zelf aan de slag, onder begeleiding van Amarins, zodat je teksten op maat kunt maken en goede beelden kunt bewerken om jouw culturele doel op doordachte wijze de wereld in te brengen. Er is uiteraard ook ruimte om ervaringen uit te wisselen met medecursisten, go with the flow en wie weet komt er wel een interessante gezamenlijke brainstormsessie tot stand.
Aan het einde van deze workshop ga je naar huis met veel informatie en heb je al weer hele mooie vervolgstappen gemaakt voor de marketing van jouw organisatie. We zorgen er natuurlijk ook voor dat je altijd met je gevorderde plan terug kunt komen voor nog meer advies op maat van Stipe bij het Stipe Adviesloket.
Als je meedoet aan deze workshop, is het handig als je je project/uitvoering/expo als uitgangspunt hebt. Je kunt dan alle tips direct toepassen op je eerstvolgende activiteit.